Χωρίς αμφιβολία το διαδίκτυο παίζει ένα πρωταρχικό ρόλο στη καθημερινή μας ζωή. Η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών που επήλθαν, οδήγησαν τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις σε νέα μονοπάτια. 

Πρωτοπόρες στο νέο ψηφιακό τοπίο, οι επιχειρήσεις αφουγκράστηκαν τις αλλαγές που οδήγησαν στο διαδικτυακό εμπόριο και με την αξιοποίηση των νέων εργαλείων προβολής δημιούργησαν η καθεμιά τη Διαδικτυακή της Εταιρική Ταυτότητα.

Προβολή της επιχείρησης

Αναμφίβολα το ζητούμενο για κάθε επιχείρηση είναι η προβολή της. Το διαδίκτυο με την αμεσότητα, την ευκολία, τη συνεχή εξέλιξη και μια σειρά από άλλα πλεονεκτήματα, έχει πλέον τα πρωτεία στον τομέα της προβολής των επιχειρήσεων.

επιχείρηση ιστοσελίδα websites wordpress

Οι επιχειρήσεις για να πετύχουν την προβολή τους αγκάλιασαν τις νέες τεχνολογίες σχεδόν εν τη γενέσει τους. Σήμερα η διαδικτυακή προβολή επιτυγχάνεται με μια σειρά από διαθέσιμα εργαλεία τα οποία έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια. Τα διαδικτυακά εργαλεία προβολής άτυπα κατατάσσονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες. Από τη μια είναι τα έτοιμα εργαλεία προβολής, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και από την άλλη τα εργαλεία προβολής, μέσα από τις αυτόνομες εταιρικές ιστοσελίδες. Σε κάθε περίπτωση όλες οι λύσεις που επιλέγονται αποτελούν μέρος της Διαδικτυακής Εταιρικής Ταυτότητας της κάθε επιχείρησης που αποφασίζει να προβληθεί στο καταναλωτικό κοινό μέσω του διαδικτύου.

Στην πρώτη κατηγορία έχουμε διάφορα εργαλεία προβολής τα οποία έχουν δημιουργηθεί μέσα από τις ψηφιακές πλατφόρμες των κοινωνικών δικτυών. Εδώ κατατάσσονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin καθώς και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα από εξειδικευμένα περιβάλλοντα προσφέρουν πλήθος εργαλείων προβολής, το καθένα προσαρμοσμένο στη δική του φιλοσοφία και μορφή. 

Τα εργαλεία αυτά συνήθως δίνονται δωρεάν ως σελίδες της επιχείρησης. Προσφέρουν βασική προβολή και μπορούν να επεκταθούν με πληρωμένα πακέτα διαφημίσεων τα οποία ποικίλουν ανάλογα με το είδος της πλατφόρμας. Μέσα από τις πλατφόρμες αυτές η κάθε επιχείρηση έχει τη δυνατότητα μιας σειράς παραμετροποιήσεων όπως ο ορισμός του κοινού στο οποίο απευθύνεται μέσω της ηλικίας, του φύλου, της γεωγραφικής περιοχής κλπ.

Σε κάθε περίπτωση όμως η επιχείρηση που θα επιλέξει να προβάλλεται μόνο μέσα από αυτή την κατηγορία αναγκάζεται να περιοριστεί στα όρια των εργαλείων αυτών. 

ιστοσελίδα websites wordpress

Σύνθεση της Διαδικτυακής Εταιρικής Ταυτότητας

Η Διαδικτυακή Εταιρική Ταυτότητα συμβάλει στο μέγιστο βαθμό στην προβολή της επιχείρησης. Η σύνθεση της ταυτότητας δημιουργείται από τους κρίσιμους παράγοντες της σωστής και ορθής παρουσίασης περιεχομένου, που βαζίζονται στο πνεύμα και τη φιλοσοφία της επιχείρησης. Η προβολή της επιχείρησης μέσα από εργαλεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνθέτει από μόνη της μια Διαδικτυακή Εταιρική Ταυτότητα, που βασίζεται στις πληροφορίες και στο περιεχόμενο τα οποία προβάλλονται μέσω αυτών.

Τα όρια αυτών των εργαλείων όμως, στερούν την προβολή της πλήρους ταυτότητας η οποία μπορεί να επιτευχθεί καλύτερα με την ανάπτυξη αυτόνομου ιστότοπου, στον οποίο θα φιλοξενηθεί η εκάστοτε ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό κατάστημα. Η αυτονομία του ιστοτόπου επιτρέπει στην επιχείρηση, σε συνεργασία με τους προγραμματιστές, να συνθέσουν μέσα από τα διαθέσιμα εργαλεία την διαδικτυακή εταιρική ταυτότητα και να την εμπλουτίσουν πέρα από τα όρια των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης. Οι τελικοί αποδέκτες του αποτελέσματος, δηλαδή οι επισκέπτες της ιστοσελίδας, πλέον έρχονται σε άμεση επαφή με περιεχόμενο το οποίο αντικατροπτίζει την ταυτότητα της επιχείρησης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χωρίς περιορισμούς. Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες παρουσιάζονται χωρίς περιορισμούς, καθώς στην τελική επιλογή προβολής το λόγο έχει μόνο η επιχείρηση χωρίς κανέναν άλλο ενδιάμεσο.

Ιστοσελίδα το κέντρο προβολής της επιχείρησης σας

Οι επιχειρήσεις που επιλέγουν να προβάλλονται στο διαδίκτυο μέσω της δικού τους ιστότοπου φυσικά δεν σταματούν να προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα χρησιμοποιούν για την προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, μετατρέποντας τα σε πύλες εισόδου επισκεπτών προς την εταιρική ιστοσελίδα. Έτσι κάθε δημοσίευση στο facebook, instagram, twitter κλπ έχει στόχο να οδηγήσει επισκέπτες στον εταιρικό ιστότοπο όπου ο θεατής-καταναλωτής έρχεται σε άμεση επαφή με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες δηλαδή με την εταιρεία που τα παρέχει. Ο επισκέπτης με την άμεση επαφή με τη Διαδικτυακή Εταιρική Ταυτότητα, η οποία αποτελεί τη βιτρίνα της νέας εποχής, ως καταναλωτής και υποψήφιος πελάτης πρέπει να έχει τη δυνατότητα να εμβαθύνει σε πληροφορίες που δεν παρέχονται από τις δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

εταιρικη ταυτότητα

WordPress ο κυρίαρχος της προβολής

Μια σειρά από εργαλεία ανοιχτού λογισμικού είναι διαθέσιμα για την ανάπτυξη ιστοσελίδων ή ηλεκτρονικών καταστημάτων που αποσκοπούν στην καλύτερη δυνατή προβολή μιας επιχείρησης. Κυρίαρχος όμως είναι το εργαλείο WordPress, το πιο ευρέως διαδεδομένο CMS (Content Management System) στο διαδίκτυο το οποίοι χρησιμοποιείται στην ανάπτυξη:

  • Ιστοσελίδων (websites)
  • Ιστολογίων (blogs)
  • Ηλεκτρονικών Καταστημάτων (e-shops)

Το WordPress έχει μια σειρά από πλεονεκτήματα τα οποία το καθιερώσαν ως το ιδανικότερο μέσο για τη προβολή εταιρικών ιστοσελίδων όπως:

  • Πλήθος θεμάτων – templates
  • Πλήθος πρόσθετων – plugins
  • Ευκολία χρήσης
  • Σταθερές ενημερώσεις
  • Σύστημα χρηστών
  • Responsive design φιλικό στη προβολή μέσω έξυπνων κινητών τηλεφώνων (smartphones) ή tablets
  • SEO friendly καθώς η δομή του είναι φιλική στις μηχανές αναζήτησης όπως τα Google, Bing κλπ
  • Ανοιχτή δομή για επικοινωνία με διάφορες πλατφόρμες όπως Google Analytics, Google Search Console, Facebook, Mailchimp κλπ

Digi-Plan

Η Digi-Plan παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στην κατασκευή ιστοσελίδων. Παραδίδει στους πελάτες της μια πλήρως παραμετροποιήσιμη ιστοσελίδα με την πλατφόρμα του WordPress η οποία θα προβάλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη Διαδικτυακή Εταιρική Ταυτότητα της κάθε επιχείρησης.

Επικοινωνήστε μαζί μας για την καλύτερη αξιοποίηση των διαδικτυακών μέσων προβολής της επιχείρησης σας.