Ο Νοέμβριος είναι τα τελευταία χρόνια γνωστός και στην Ελλάδα πλέον,ως ο μήνας των μεγαλύτερων εκπτώσεων τιμών στα περισσότερα είδη, στα καταστήματα ολόκληρης της χώρας, χάρη στη Black Friday.

Έτσι λοιπόν, όπως κάθε χρόνο λαμβάνει χώρα την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, έτσι και  φέτος αναμένεται στις 29 Νοεμβρίου.

Παρόλα αυτά, μετά από δύο μέρες ξεκινάει και η Cyber Monday,στις 2 Δεκεμβρίου. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν ,αυτή είναι η ιδανική εποχή για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να εκτινάξουν τις πωλήσεις τους και κατά συνέπεια  το κέρδος τους μέσα σε ένα χρονικό διάστημα τεσσάρων ημερών!

Φυσικά, για να πετύχετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερες πωλήσεις δεν αρκεί μόνο να στείλετε ένα email με προσφορές ή εκπτώσεις στους πελάτες σας.

Μη ξεχνάτε πως εκείνες τις μέρες επικρατεί ένας καταιγισμός μηνυμάτων στο inbox των καταναλωτών.

Όπως είναι φυσικό, το μεγαλύτερο πλήθος των μηνυμάτων αυτών, αφορούν τις προσφορές του εκάστοτε καταστήματος και διάφορα εκπτωτικά κουπόνια .

Παρακάτω θα δούμε πώς να δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό newsletter επιφέροντας σας το επιθυμητό αποτέλεσμα,και πώς να αποφύγετε να βρεθεί το email σας στον κατάλογο των junk μηνυμάτων

1.Προετοιμάστε τους υποψήφιους πελάτες σας πιο νωρίς

Ένα από τα συστατικά της επιτυχίας των διαφημιστικών αυτών email,είναι να καταφέρετε να δελεάσετε τους πελάτες σας ,πριν από τους ανταγωνιστές σας.

Αυτό σημαίνει πως όσο πιο νωρίς ξεκινήσετε να προετοιμάζετε τους καταναλωτές,τόσο πιο πολύ θα τους κάνατε να ενδιαφερθούν να ανοίξουν το email που τους έχετε αποστείλει και να προτιμήσουν τις δικές σας προσφορές.                                           

  Αντιθέτως,όσο πιο αργά επιλέξετε να  στείλετε το  email σας,τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες να καταλήξει στα ανεπιθύμητα μηνύματα και να μη διαβαστεί ποτέ. Και αυτό είναι αναμενόμενο από την πλευρά των καταναλωτών ,αφού όσο πιο πολύ πλησιάζει η πολυπόθητη μέρα στην οποία αναφερόμαστε, τόσο το πλήθος των email αυξάνεται.

Ως αποτέλεσμα αυτού,οι πιθανότητες να ενδιαφερθεί κάποιος να κοιτάξει το email σας είναι ελάχιστες, καθώς κατά κύριο λόγο, όσο περισσότερα τα εισερχόμενα μηνύματα, τόσο πιθανότερο είναι να περάσει απαρατήρητο το δικό σας ανάμεσα σε όλα τα άλλα.

2.Τροποποιείστε κατάλληλα τη φόρμα εγγραφής σας

Πέρα από την εκτόξευση των πωλήσεων σας, η Black Friday,είναι επίσης μια πολύ καλή ευκαιρία να διευρύνετε την λίστα των εγγεγραμμένων συνδρομητών σας.

Αυτό θα επιτευχθεί αλλάζοντας μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες στην ήδη υπάρχουσα φόρμα εγγραφής στην ιστοσελίδα σας. 

Το σημαντικότερο με το όποιο πρέπει να ασχοληθείτε είναι το λεκτικό κομμάτι της φόρμας που έχετε.

Μια καλή επιλογή θα ήταν να χρησιμοποιήσετε λεξιλόγιο, το οποίο θα δελεάσει τους πελάτες σας να κοιτάξουν τις προσφορές σας ενόψει της Black Friday , με σκοπό να προσελκύσετε όσο το δυνατόν περισσότερους.

Μερικά παραδείγματα είναι τα ακόλουθα:

«Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας και μάθετε πρώτοι τις μοναδικές εκπτώσεις σε όλα τα είδη την Black Friday! »

«Κερδίστε πρώτοι το μοναδικό εκπτωτικό κουπόνι  για τις Black Friday αγορές σας, συμπληρώνοντας το email σας!»

Όπως είναι λογικό και επόμενο,οι καταναλωτές αγαπούν τις προσφορές και τις εκπτώσεις ,και πάντα τις αναζητούν, ιδίως τέτοιες μέρες. Η καλύτερη κίνηση που έχετε να κάνετε λοιπόν για να τους  προσεγγίσετε είναι να τους το κάνετε όσο πιο εμφανές γίνεται,απ’ τη πρώτη στιγμή που θα μπουν στη σελίδα σας.

Ένας απ’ τους καλύτερους και πιο εύστοχους τρόπους να το πετύχετε αυτό είναι με τη χρήση ενός banner ή ενός αναδυόμενου παραθύρου ,με την είσοδο τους στην σελίδα σας, ειδικά σχεδιασμένο για τις μέρες αυτές των μεγάλων εκπτώσεων της επιχείρησης σας.

3. Συνδυάστε την Black Friday με την Cyber Monday

Αν και η Cyber Monday δεν είναι ακόμα τόσο γνωστή,όσο η Black Friday, θα μπορούσε να αποτελεί ένα ¨θείο¨ δώρο για τις επιχειρήσεις σας.

Εάν η Black Friday κλείσει κάπως άδοξα συγκριτικά με τα αποτελέσματα που αναμένετε να σας αποφέρει, η Cyber Monday είναι εδώ για εσάς, σαν μια δεύτερη ευκαιρία για «ξεπούλημα»!

Αυτό βέβαια αναφέρεται σε όσους διαθέτουν κατάστημα e-shop και υποστηρίζουν ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Εκμεταλλευτείτε την τεχνική του cross–selling και κάντε τη διαφορά!

Η τεχνική αυτή είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στις ηλεκτρονικές πωλήσεις,αυξάνοντας την αξία της παραγγελίας των πελατών σας. Συνοπτικά, με τη χρήση του cross-selling, όταν ένας πελάτης ενδιαφέρεται για κάποιο προϊόν ,εμφανίζονται από κάτω άλλα προϊόντα με τα οποία θα μπορούσε να συνδυάσει αυτό που ενδιαφέρεται να αγοράσει.

Αυτά μπορεί να είναι κάποια θήκη ή ακουστικά για το κινητό που τον ενδιαφέρει ,κάποια τσάντα μεταφοράς για laptop ή κάποιο ασύρματο ποντίκι που διαθέτει εξίσου το κατάστημα σας. Καλό θα ήταν επίσης,να διαθέτεται κάποια έκπτωση στην συνολική αξία των συνδυασμένων προϊόντων που έχει επιλέξει.

*Tip: Το 35% του κέρδους της Amazon,επιτυγχάνεται με την τεχνική αυτή, προτείνοντας σχετικά προϊόντα στους πελάτες τους!

Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα ή αναζητάτε τη βοήθεια μας Επικοινωνήστε μαζί μας!

Δείτε επίσης:  Αυξήστε τις ηλεκτρονικές πωλήσεις σας